نسخه آزمایشی
Menu

استاندار كرمانشاه:

حضور افراد برای سرمایه گذاری در کرمانشاه و تلاش برای اشتغالزایی بسیار امیدوار کننده است


استاندار كرمانشاه گفت: حضور افراد برای سرمایه گذاری در کرمانشاه و تلاش برای اشتغالزایی بسیار امیدوار کننده است.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري و به نقل از خبرگزاري ايرنا؛ ملاقات مردمی استاندار کرمانشاه در استانداری کرمانشاه برگزار شد و طبق معمول تعدادی از مردم براساس نوبتی که به آنان داده شد بود، برای دیدار با مهندس هوشنگ بازوند آمده بودند.

استاندار کرمانشاه در پایان این دیدار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: افراد متقاضی شغل، افراد گرفتار در پیچ و خم های اداری، افراد خواهان کمک مالی و سرمایه گذاران، بیشترین مراجعه را در ملاقات های مردمی دارند.

مهندس بازوند افزود: امروز برخلاف دیگر روزهای ملاقات مردمی ۹۵ درصد متقاضیان سرمایه گذاران و متقاضیان اشتغالزایی بودند.

وی با بیان اینکه حضور افراد برای سرمایه گذاری در کرمانشاه و تلاش برای اشتغالزایی بسیار امیدوار کننده است، گفت: در صورتی که بتوانیم از سرمایه گذاران حمایت و آنان را به کرمانشاه بکشانیم مشکل بیکاری جوانان مرتفع خواهد شد.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: بیشتر سرمایه گذارانی که تاکنون با من دیدار کرده اند خواهان رسیدگی به مشکلاتشان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند.

مهندس بازوند با بیان اینکه تعدادی از این افراد نیز متقاضی استفاده از تسهیلات بانکی بودند، ادامه داد: دستورات لازم به منظور استفاده از تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاران واجد شرایط و رسیدگی به مشکلات آنان امروز به صادر شد.

وی یادآور شد: ملاقات‌های عمومی با مردم هر هفته یکشنبه ها برگزار می‌شود و ما در تلاشیم که براساس قانون پیگیر مشکلات مردم باشیم.

به گفته حجت الاسلام و المسلمين «عبدالله عزیزی» مدیرکل بازرسی استانداری درخواست هایی که از نظر قانونی مشکلی نداشته باشند می تواند به نتیجه مثبت برسند.

وی خاطرنشان کرد: دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه به عنوان متولی برگزاری دیدارهای مردمی به صورت جدی تحقق مطالبات مردمی و قول و قرارهای مدیران را در این جلسات دنبال می کند.

حجت الاسلام و المسلمين عزیزی یادآور شد: خوشبختانه کرمانشاه جزو استان های نمونه و برتر کشور در خصوص ملاقات اقشار مختلف مردم با مدیر ارشد استان است و در نظرسنجی های صورت گرفته نیز سطح رضایتمندی مردم از این اقدام و پیگیری های صورت گرفته برای حل مشلاتشان بسیار مناسب ارزیابی شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: همین اقدام برای ملاقات رودرو استاندار با اقشار مختلف مردم و پیگیری در راستای رفع مشکلات آن ها باعث شد تا از سوی وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار بگیریم.

وی همچنین یکی دیگر از راه های ایجاد شده برای ارتباط مردم با مسئولان را سامانه سامد (۱۱۱) عنوان کرد و افزود: تقریبا هر ۲ یا سه روز یکبار یکی از مدیران در این سامانه حضور یافته و به مدت ۲ ساعت پاسخگوی مطالبات و نیازهای مردمی خواهند بود.